ДОДАТОК 1
Дисципліни гуманітарного спрямування
Кафедра, що пропонує дисципліну |
Викладач, який буде викладати дисципліну |
Загальна компетентність, на розвиток якої спрямована дисципліна |
Результати навчання за навчальною дисципліною |
Методи викладання, що пропонуються (лекції, практики, командна робота, проєктна робота, проблемні заняття тощо) |
Рівень освіти, для якого пропонується дисципліна |
Перелік галузей знань / спеціальність, для яких пропонується дисципліна |
Кількість здобувачів, які можуть за-писатися на дисципліну * |
Вхідні вимоги до здобувачів, які хочуть обрати дисципліну / до аудиторії |
Обмеження щодо семестру вивчення |
||
Лекції |
Семінарські та практичні заняття, лабораторні роботи |
||||||||||
ДИСЦИПЛІНИ ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ |
|||||||||||
Формування творчого мислення фахівця |
|||||||||||
Кафедра прикладної гідроаеромеханіки |
Сапожніков С.В. |
Сапожніков С.В. |
Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми. |
Знаходити найпростіші і найефективніші рішення при розв’язанні творчих задач. Працювати в колективі, створеному із різних спеціалістів (інженери рі-них профілів, економісти, управлінці, маркетологи, юристи, дизайнери тощо) для вирішення конкретної задачі. |
Лекції, практика, командна робота, індивідуальні проблемні завдання |
Для всього контингенту |
Для всього контингенту |
175 |
Базове (шкільне) знання предметів Мультимедійна аудиторія |
Без обмежень |
|
Розуміння людини у православній культурі й цивілізації |
|||||||||||
Кафедра прикладноїгідроаеромеханіки |
Ратушний О.В. |
Ратушний О.В. |
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. |
Розумітися в основах православного світосприйняття і світобачення як підґрунтя для подолання сучасних кризових явищ людства; Розумітися на православному сприйнятті людини, її місяця і ролі у Всесвіті; Застосовувати традиційне православне світобачення до аналізу світових просесів; Розрізняти гуманістичні та антигуманістичні тенденції у сучасному суспільстві. |
Лекції, практичні заняття. |
Для всього контингенту |
Для всього контингенту |
90 |
Базове (шкільне) знання загально-освітніх предметів Мультиме-дійна аудиторія |
Без обме-жень |
|
Людина як гармонійна система |
|||||||||||
Кафедра прикладноїгідроаеромеханіки |
Ратушний О.В. |
Ратушний О.В. |
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. |
Уявляти категорії «гармонії» та «системи» як базових понять у бутті і розвитку людства і світу; Розумітися на закономірностях гармонійного розвитку систем і людини як системи у сучасному світі; Виявляти загальнолюдську основу прогресивної діяльності людини; Вибудовувати вертикаль «мета-цінність-благо» для себе у суспільстві ХХІ сторіччя; Розумітися на сучасних тенденціях розвитку та викликах, що стоять перед людством. |
Лекції, практичні заняття. |
Для всього контингенту |
Для всього контингенту |
90 |
Базове (шкільне) знання загально-освітніх предметів Мульти-медійна аудиторія |
Без обме-жень |
|
ДОДАТОК 2
Дисципліни медикоспортивного профілю
Кафедра, що пропонує дисципліну |
Викладач, який буде викладати дисципліну |
Загальна компетентність, на розвиток якої спрямована дисципліна |
Результати навчання за навчальною дисципліною |
Методи викладання, що пропонуються (лекції, практики, командна робота, проєктна робота, проблемні заняття тощо) |
Рівень освіти, для якого пропонується дисципліна |
Перелік галузей знань / спеціальність, для яких пропонується дисципліна |
Кількість здобувачів, які можуть записатися на дисципліну * |
Вхідні вимоги до здобувачів, які хочуть обрати дисципліну / до аудиторії |
Обмеження щодо семестру вивчення |
||
Лекції |
Семінарські та практичні заняття, лабораторні роботи |
||||||||||
ДИСЦИПЛІНИ ІНШИХ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ МЕДИКО-СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ |
|||||||||||
Основи спортивного бриджу |
|||||||||||
Кафедрa процесів та обладнання хімічних і нафтопереробних виробництв |
- |
Михайловський Я.Е. |
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу |
Розумітися на правилах сучасного спортивного бриджу; Дотримуватися етичних норм поведінки учасника змагань зі спортивного бриджу; Проводити бриджеву торгівлю в умовах неповної інформації та розігрувати встановлений контракт, аналізуючи отриману інформацію і приймаючи рішення на основі логічних умовиводів; Досягати позитивного результату за ігровим столом, взаємодіючи з партнерами з різних країн і різних професійних нахилів |
Практичні заняття, командна робота |
Для всього контингенту |
Для всіх спеціальностей |
2 групи по 28 студентів (усього 56 студентів) |
Відсутність упереджень проти карткових ігор |
Без обмежень |
|
ДОДАТОК 3
Дисципліни інженерно-природничого профілю
Кафедра, що пропонує дисципліну |
Викладач, який буде викладати дисципліну |
Загальна компетентність, на розвиток якої спрямована дисципліна |
Результати навчання за навчальною дисципліною |
Методи викладання, що пропонуються (лекції, практики, командна робота, проєктна робота, проблемні заняття тощо) |
Рівень освіти, для якого пропонується дисципліна |
Перелік галузей знань / спеціальність, для яких пропонується дисципліна |
Кількість здобувачів, які можуть записатися на дисципліну * |
Вхідні вимоги до здобувачів, які хочуть обрати дисципліну / до аудиторії |
Обмеження щодо семестру вивчення |
||
Лекції |
Семінарські та практичні заняття, лабораторні роботи |
||||||||||
ДИСЦИПЛІНИ ІНШИХ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ІНЖЕНЕРНО-ПРИРОДНИЧОГО ПРОФІЛЮ |
|||||||||||
Дизайн нових матеріалів |
|||||||||||
Кафедра прикладного матеріалознавства і ТКМ |
Гапонова О.П. |
Дегула А.І. |
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. |
Розуміння характерних ознак еволюційних та інноваційних процесів розвитку матеріалів; Здатність обирати основні методи забез-печення якості мате-ріалів; Розуміння ролі технологій у забезпеченні якості та конкурентоспроможно-сті продукції. Здатність обирати ефективні матеріали для виробів народного господарства; Вміння раціонально використовувати ресурси і резерви. |
Лекції, практичні заняття, проектна робота. |
Для всього контингенту |
Для студентів факультетів ТеСЕТ, ЕЛІТ |
60 |
Базове (шкільне) знання загально-освітніх предметів Мультиме-дійна аудиторія |
Без обме-жень |
|
Сучасні матеріали та технології, які змінюють світ. Винаходи людства |
|||||||||||
Кафедра прикладного матеріалознавства і ТКМ |
Харченко Н.А., |
Гапонова О.П., |
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. |
Здатність аналізувати сучасні тенденції розвитку матеріалів; Розуміння впливу технологічних параметрів на якість продукції; Вміння обгрунтовано обирати матеріали; Здатність виявляти закономірності взаємозвязку технології отримання та властивостей матеріалів; Розуміння потреб суспільства у вдосконеленні та розробці нових матеріалів; Вміння проводити дослідження матеріалів на сучасному обладнанні. |
Лекції, практичні заняття, командна робота. |
Для всього контингенту |
Для студентів факультетів ТеСЕТ, ЕЛІТ та Інститутів «УАБС» і ФЕМ |
90 |
Базове (шкільне) знання загально-освітніх предметів Мульти-медійна аудиторія |
Без обме-жень |
|
Ресурсозберігаючі технології сучасних матеріалів та покриттів |
|||||||||||
Кафедра прикладного матеріалознавства і ТКМ |
Дегула А.І., |
Гапонова О.П. |
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. |
Здатність раціонально обирати матеріали та покриття для забезпечення надійності і довговічності виробів; Розуміння сучасних наукових напрямів у галузі розробки захисних покриттів; Вміння обгрунтовано обирати тип покриття для забезпечення найкращих експлуатаційних властивостей виробів; Здатність моделювати властивості матеріалу при роботі в екстремальних умовах; Розуміння проблематики ресурсозберігаючих технологій та раціонального використання ресурсів. |
Лекції, практичні заняття, проектна робота. |
Для всього контингенту |
Для студентів факультетів ТеСЕТ, ЕЛІТ |
60 |
Базове (шкільне) знання загально-освітніх предметів Мульти-медійна аудиторія |
Без обме-жень |
|
Холод і тепло у житті людини |
|||||||||||
Кафедра технічної теплофізики |
Козін В. М. |
Козін В. М. |
Прагнення до збереження навколишнього середовища. |
Визначати потенційні можливості регіону щодо джерел енергії, виконувати порівняльний аналіз ефективності різних видів теплоенергетичних об’єктів; Виконувати теплові розрахунки електротеплогенеруючих об’єктів; Визначати втрати енергії будівлею та застосовувати методи для їх зменшення; створювати енергетичний паспорт будівлі; Раціонально вибирати робочі речовини енергетичних установок з метою отримання найвищої енергетичної ефективності та екологічної безпеки; Визначати основні економічні показники енергетичного обладнання та виконувати техніко-еномічний аналіз заходів з енергозбереження |
Лекції; практики; семінари |
Для всього контингенту |
Для всього контингенту |
60 |
Базове (шкільне) знання загальноосвітніх предметів, застосовування обчислювальних навичок у практичних ситуаціях, логічне міркування, обґрунтовування своїх дій та виконання дій за алгоритмом |
Без обмежень |
|
Речовини у житті сучасної людини |
|||||||||||
Кафедра теоретичної та прикладної хімії |
Большаніна С. Б. |
Большаніна С. Б. |
Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях |
Знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел про речовини в організмі людини та у складі продуктів харчування, одягу, лікарських засобів, косметичних засобів. Застосовувати знання про речовини для вибору продуктів харчування, одягу, засобів побутової хімії, косметичних засобів. Оцінювати вплив на організм людини певних речовин у складі продуктів харчування, засобів побутової хімії, косметичних засобів. |
Лекції, практичні заняття; групова робота; вирішення проблемних ситуацій, ділові ігри. |
Бакалаврський
|
Для всього контингенту |
60 |
Студенти, які хочуть обрати дисципліну, повинні володіти знаннями та навичками з хімії на рівні програми стандарту середньої загальноосвітньої школи/ Хімічна лабораторія,мультимедійна аудиторія |
Весняний семестр |
|
Енергозбереження |
|||||||||||
Кафедра прикладної гідроаеромеханіки |
Сотник М.І. |
Хованський С.О. |
Прагнення до збереження навколишнього середовища |
Визначати кількісні характеристики енергії і потужності енергетичних втрат і резервів енергозбереження в різних фізичних і технологічних процесах; Користуватися приладами для обліку і контролю витрат енергетичних ресурсів; Проводити енергетичні обстеження на комунально-побутовому рівні, розробляти пропозиції і плани заходів щодо зменшення енергетичних втрат; Розраховувати і вибирати оптимальні варіанти поєднання видів будівельних матеріалів і товщини стін будівельних конструкцій з метою мінімізації теплових втрат і засобів на опалювання; Розробляти економічні схеми опалювання і освітлення в робітничих і побутових приміщеннях. |
Лекції, практики, командна робота, індивідуальні проблемні завдання |
Для всього контингенту. |
Для всього контингенту, крім спеціальності 144 «Теплоенергетика» |
60 (2 групи) |
Базове (шкільне) знання предметів Необхідна Мультимедійна лекційна аудиторія |
Без обмежень |
|
Інженерна психологія |
|||||||||||
Кафедра технології машинобудування, верстатів та інструментів |
КушніровП.В. |
КушніровП.В. |
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. |
Виявляти причини помилок при керуванні технікою. Оцінювати психологічні та психофізіологічні можливості людини, зокрема, в системі «людина-машина». Пред'являти інженерно-психологічні та ергономічні вимоги до техніки. |
Лекції та практичні роботи |
Для всього контингенту. |
Для студентів факультетів ТеСЕТ та ЕлІТ |
60 |
Базове (шкільне) знання предметів. Необхідна мультимедійна лекційна аудиторія |
Без обмежень |
|
Системотехніка для всіх |
|||||||||||
Кафедра загальної механіки та динаміки машин та Кафедра технології машинобудування, верстатів та інструментів |
Жигилій Д.О. НекрасовС.С. |
Жигилій Д.О. НекрасовС.С. |
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. |
Реалізувати повний цикл розробки технічних систем при взаємодії фахівців різних галузей. Усуванти різного роду системні протиріччя. Формалізувати завдання та шляхи вирішення на основі аналізу та синтезу наявних проблем і розробки ідеальної розрахункової моделі піддослідного об’єкта. Приймати раціональні рішення при розробці технічних систем. |
Лекції та практичні роботи |
Для всього контингенту студентів |
Для студентів факультетів ТеСЕТ та ЕлІТ |
60 |
Базові знання з математики Необхідна мультимедійна лекційна аудиторія |
Без обмежень |
|
Екологія людини |
|||||||||||
Кафедра екології та природозахисних технологій |
Трунова І.О., Яхненко О.М. |
Трунова І.О., Яхненко О.М. |
Прагнення до збереження навколишнього середовища |
Знати антропогенні фактори зниження екологічної безпеки людини; Розуміти сучасні глобальні та регіональні еколого-демографічні проблеми; Оцінювати показники комфортності, дискомфортності та екстремальності умов життя людини. |
Лекції, практико орієнтоване навчання, командна робота, проектна робота |
Без обмежень |
Для всього контингенту |
60 |
Без обмежень/ Мультимедійна аудиторія |
Без обмежень |
|
Ландшафтний дизайн |
|||||||||||
Кафедра екології та природозахисних технологій |
Гурець Л.Л., |
Гурець Л.Л., |
Здатність розробляти проекти та управляти ними |
Розуміти екологічні та естетичні функції зелених насаджень Проводити проектування об’єктів ландшафтного дизайну Проводити підбір рослин та штучних матеріалів |
Лекції, практико орієнтоване навчання, командна робота, проектна робота |
Без обмежень |
Для всього контингенту |
60 |
Без обмежень/ Мультимедійна аудиторія |
Без обмежень |
|
Екологічний туризм |
|||||||||||
Кафедра екології та природозахисних технологій |
Трунова І.О. |
Трунова І.О. |
Прагнення до збереження навколишнього середовища. |
Раціонально вирішувати проблему впливу зеленого туризму на навколишнє середовище. Використовувати даний напрям туризму для добробуту природно територіальних комплексів та туриста. Розробляти екотур в рамках природоохранних територій |
Інтерактивні лекції , практико-орієнтоване навчання, командна робота |
Без обмежень |
Для всього контингенту |
60 |
Без обмежень / Мультимедійна аудиторія |
Без обмежень |
|
Ландшафтна екологія |
|||||||||||
Кафедра екології та природозахисних технологій |
Корнус А.О. |
Корнус А.О. |
Прагнення до збереження навколишнього середовища |
Виконувати аналіз закономірностей структури, функціонування, динаміки і розвитку ландшафтів. Виконувати аналіз елементів морфологічної структури ландшафту (фація, урочище, місцевість) . Вміти визначати рівні антропогенного впливу на ландшафт та його реакцію. Виконувати аналіз стійкості ландшафтів до антропогенних навантажень. |
інтерактивні лекції , лекції-дискусії, кейс-метод |
бакалаврський |
Для всього контингенту |
60 |
Без обмежень |
Без обмежень |
|
Вступ до кліматичної політики ЄС |
|||||||||||
Кафедра екології та природозахисних технологій |
Васькіна І.В. |
Васькіна І.В. |
Прагнення до збереження навколишнього середовища. |
Знати причини кліматичних та наслідки змін; розуміти європейську та міжнародну кліматичну політику; протидіяти змінам клімату у повсякденному житті та професійній діяльності |
Лекції, дискусії, практико-орієнтоване навчання |
Без обмежень |
Весь контингент факультету ТеСЕТ |
60 |
Мультимедійна аудиторія |
Без обмежень |
|