КАТАЛОГ ВИБІРКОВИХ ДИСЦИПЛІН ЦИКЛУ ПРОФЕСІЙНОЇ ТА ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ
ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 102 «ХІМІЯ»
 на 2023/2024 н.р.

 

Кафедра, що пропонує

дисципліну

Посада, прізвище та ініціали викладача (ів), який (і) пропонується для викладання

Компетентності (загальні та/або фахові,  на розвиток яких спрямована дисципліна

Результати навчання за навчальною дисципліною

Види навчальних занять та методи викладання, що пропонуються 

Кількість здобувачів, які можуть
записатися на дисципліну 2)

Вхідні вимоги до здобувачів, які хочуть обрати дисципліну / вимоги до матеріально-технічного забезпечення

Обмеження щодо семестру вивчення

Лекції

Семінарські та практичні заняття, лабораторні роботи

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Розв’язування розрахункових та експериментальних задач

Кафедра теоретичної та прикладної хімії

Пономарьова Л.М.

1.Здатність застосовувати знання і розуміння математики та природничих наук для вирішення якісних і кількісних проблем в хімії.

2.Здатність здійснювати типові хімічні лабораторні дослідження.

1.Проводити розрахунки комбінованих задач (суміші., вихід продукту, масова частка домішок, надлишок одного з реагентів, знаходження  формули тощо).

2.Вирішувати якісні задачі щодо розпізнавання речовини, розділення сумішей..

3.Виконувати завдання  щодо встановлення генетичного зв’язку речовин та складання рівнянь реакцій за ланцюжком перетворень.

практичні заняття,   проблемні заняття ,  дискусії, лабораторні заняття, групова робота

16

Володіти базовими знаннями зі шкільного курсу хімії.

Володіти методикою проведення хімічного експерименту/

Мультедійна аудиторія, хімічна лабораторія

немає

 

48

Хімія колоїдних систем

Кафедра теоретичної та прикладної хімії

Пшеничний Р.М.

1.  Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;

2.   Здатність працювати у команді.

1.Демонструвати знання та розуміння основних фактів, концепцій, принципів та теорій стосовно складу, будови, властивостей. добування, руйнування колоїдних систем.

2.Планувати та виконувати хімічні експерименти щодо дослідження властивостей колоїдних систем, способів їх добування та руйнування.

3.Розуміти та пояснювати поверхневі явища та адсорбційні рівноваги.

4.Розуміти та пояснювати структурно-механічні, молекулярно-кінетичні, оптичні, електрокінетичні властивості колоїдних систем. Використовувати набуті теоретичні знання та вміння для проведення типових розрахунків щодо колоїдних систем.

Традиційні лекції, проблемні лекції, лекції-візуалізації; групова робота, дослідні лабораторні заняття.

16

Володіти базовими знаннями з загальної, неорганічної та фізичної хімії.

Володіти методикою проведення хімічного експерименту/

Мультимедійна аудиторія, хімічна  лабораторія

Весняний

16

32

Теоретичні аспекти органічної хімії

Кафедра теоретичної та прикладної хімії

Яновська Г.О.

1.      Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;

2.Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями.

1.Пояснювати хімічні зв’язки і взаємний вплив атомів в органічних сполуках 2 Пояснювати та прогнозувати можливі види ізомерії як структурної, так і просторової за відомою молекулярною формулою сполуки 3 Записувати хімічні дані стосовно хімічної, електронної та просторової будови, взаємного впливу атомів у символьному вигляді. 4 Демонструвати знання та розуміння основних фактів та принципів класифікації та номенклатури органічних сполук 5 Прогнозувати хімічні властивості речовин у зв’язку з їх складом та будовою.

Інтерактивні лекції Практико-орієнтоване навчання Проблемний семінар, групова робота

16

Володіти базовими знаннями зі шкільного курсу хімії.

.Володіти методикою проведення хімічного експерименту/

Мультимедійна аудиторія, хімічна лабораторія

немає

16

32

Комп’ютерна графіка в хімічній інженерії

Кафедра Хімічної інженерії

Литвиненко О.В.

Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу

- розробляти деталі та вузли машин на базі систем автоматизованого проектування;

- проектувати, готувати виробництво та експлуатувати вироби, застосовуючи автоматичні системи підтримування життєвого циклу

Лекції, Практичні заняття

60

Наявність комп’ютерної аудиторії

5 семестр

16

32

Хімія рідкісних елементів

Кафедра теоретичної та прикладної хімії

Ліцман Ю.В.

1.Здатність застосовувати знання і розуміння математики та природничих наук для вирішення якісних і кількісних проблем в хімії.

2. Здатність здійснювати типові хімічні лабораторні дослідженняи.

1.Демонструвати знання та розуміння основних фактів стосовно класифікації, знаходження у природі рідкісних елементів, хімічних властивостей, добування та застосування їх сполук. 2 Складати рівняння хімічних реакцій, які характеризують властивості та способи добування сполук рідкісних елементів. 3 Планувати та виконувати хімічні експерименти щодо дослідження властивостей сполук рідкісних елементів. 4 Оцінювати практичне значення сполук рідкісних елементів.

Інтерактивні лекції Практико-орієнтоване навчання Проблемний семінар, групова робота

16

Володіти базовими знаннями зі шкільного курсу хімії.

Володіти методикою проведення хімічного експерименту/

Мультимедійна аудиторія, хімічна лабораторія

немає

16

32

При використанні матеріалів з сайту кафедри теоретичної та прикладної хімії  посилання на ресурс обов'язкове.

Всі права захищені.