Увага! Увага!

Відкрито набір на ІІІ Зимову школу юного хіміка
Просимо реєструватися за посиланням: 
https://forms.gle/9ZCVLDnieEYyZsVt9

Більше інформації у відео:

Самостійна робота студента (СРС) – це самостійна діяльність-учіння студента, яка планується викладачем разом зі студентом, але виконується студентом за завданнями та під методичним контролем викладача без його прямої участі. Для її здійснення може бути відведено до 60% кількості годин, призначених для вивчення навчальної дисципліни. Безумовно, що якість виконання СРС впливає на успішність опанування навчальної дисципліни і відповідно рівень навчальних досягнень студента.

Основними видами самостійної роботи при вивченні хімії є опрацювання теоретичного матеріалу, вивчення алгоритмів розв’язання типових задач і виконання завдань, підготовка до аудиторних занять – лекційних, практичних, лабораторних; підготовка до різних форм контролю; виконання індивідуальних завдань.

Методика організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення хімічних дисциплін містить такі компоненти як: 1. організаційний; 2. мотиваційно-стимулювальний; 3. змістовий. Самостійна робота студентів відбувається за умови впровадження у навчальний процес змішаної моделі навчання, для якої в якості базової використовується face-to- face driver. В якості платформи для навчального спілкування та розміщення усіх необхідних навчально-методичних матеріалів обрано Google classroom.

        Застосування запропонованої методики організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення хімічних дисциплін підвищує ефективність засвоєння курсів хімічних дисциплін за умови таких чинників:

        - формування позитивної мотивації у студентів для виконання самостійної роботи;

        - формування навичок самостійної роботи

        - урізноманітнення видів самостійної роботи, що пропонується студентам для виконання (текстові файли, мультимедійні презентації, відеоматеріали тощо);

          - оперативного використання зворотного зв’язку студент-викладач.

        Дослідження спрямоване на удосконалення методики організації самостійної роботи студенті  при вивченні хімічних дисциплін для різних спеціальностей та розробки навчально-методичних матеріалів.

 

Публікації за напрямком дослідження

 

  1. Лицман Ю. В., Чайченко Н.Н. Из опыта организации самостоятельной работы студентов// Сборник научных статей. Актуальные проблемы химического образования в средней и высшей школе:. – Витебск : ВГУ имени П. М. Машерова, 2016. – С. 268-270.
  2. Лицман Ю. В. Использование сервисов Google для организации самостоятельной работы студентов при изучении биоорганической химии // Актуальные проблемы химического образования в средней и высшей школе: сб. науч. статей.- Витебск: ВГУ имени ПМ Машерова, 2018.- С. 267-269.
  3. Ліцман Ю.В. Використання моделі "Ротація станцій" при вивченні медичної хімії// Сучасний рух науки: тези доп. IV міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 6-7 грудня 2018 р. – Дніпро, 2018. - С.777-779.
  4. Ліцман Ю.В. Методика проведення лекційних занять з біоорганічної хімії за умови застосування змішаного навчання// Шляхи вдосконалення позааудиторної роботи студентів. Матеріали IX Науково-методичної конференції /За загальною редакцією проф. Проценка І.Ю. -Суми: Сумський державний університет, 2018. – С. 30.
  5. Ліцман Ю.В., Звоник К.В. Мультимедійні додатки з неорганічної хімії// Сучасні технології у промисловому виробництві: матеріали VІ Всеукраїнської міжвузівської науково-технічної конференції. - Суми: СумДУ, 2019. – С. 302.
  6. Ліцман Ю.В., Захарченко А.Ю., Хелемеля В.С. Розробка навчальних фото та відео-завдань з хімії Мультимедійні додатки з неорганічної хімії// Сучасні технології у промисловому виробництві: матеріали VІ Всеукраїнської міжвузівської науково-технічної конференції. - Суми: СумДУ, 2019. – С. 303.
  7. Ліцман Ю.В.,Швець О.Г.,Осьмук Н.Г. Види навчальних завдань з біоорганічної хімії в умовах використання дистанційної технології навчання.// «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії» Матеріали ХХVІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференці.- Переяслав,2020. С 31-34.

 

Шановний абітурієнте!

Запрошуємо тебе на навчання за спеціальністю 102 «Хімія» (бакалавр) на 2023-2027 р.р.

Професія хіміка зараз дуже актуальна, фахівці можуть працювати не тільки в лабораторіях і на підприємствах, а й у медичних установах, в сфері парфумерного або харчового виробництва. Таким чином, фахівців з хімії можна розділити на теоретиків і практиків. Теоретики розвивають науку хімію, винаходять нові матеріали, а практики впроваджують нові виробничі технології, стежать за їх дотриманням.

Програма базується на загальновідомих наукових результатах із урахуванням сучасного стану хімії та її прикладних завдань, орієнтує на актуальні спеціалізації, в рамках яких можлива подальша професійна та наукова кар’єра: хімічний аналіз речовин/матеріалів, термодинамічний та кінетичний аналіз фізико-хімічних процесів синтез, викладання хімії. Акцент на здатності забезпечувати діяльність в процесі експериментальної та теоретичної хімії, хімічної освіти.

На виробництві хімік може виступати як інженер, технолог, фахівець з контролю якості (аналітик).

Хімік-технолог (або інженер-хімік) налагоджує технологічний процес, визначає стандарти роботи. Розробляє інструкції і нормативи, стежить за дотриманням технології.

Аналітики контролю якості досліджують якість сировини і готової продукції підприємства (ліків, будматеріалів, косметики та ін.). Якщо буде виявлено брак, технолог з'ясовує причини і вирішує, як їх можна усунути. Крім того, хімік може займатися викладанням в школі, вузі, або коледжі.

Професія хімік передбачає інтерес до цієї науки, аналітичний склад розуму, вміння систематизувати велику кількість даних, схильність до кропіткої роботи, вміння концентруватися на роботі, хорошу пам'ять, ручну моторику, хороший зір і розрізнення кольорів, тонкий нюх, допитливість.

Переваги навчання на кафедрі загальної хімії СумДУ:

  • баланс теоретичних та практичних знань з основ хімії;
  • поєднання загальновідомих наукових результатів із урахуванням сучасного стану хімії та її прикладних завдань;
  • підготовка до різних професій на хімічному виробництві: інженер, технолог, фахівець з контролю якості (аналітик) тощо;
  • перший в Сумській області набір на підготовку фахівців-хіміків.

Компетенції, що отримає студент у процесі освіти:

  • знання та розуміння предметної області, професійної діяльності;
  • самостійне навчання та здатність брати на себе відповідальність за професійний розвиток;
  • абстрактне мислення, аналіз та синтез;
  • застосовування знань у практичних ситуаціях;
  • навички використання інформаційних і комунікаційних технологій;
  • спілкування з представниками інших професій − експертами інших галузей та видів економічної діяльності;
  • спілкування іноземною мовою (усно та письмово).

Детально з умовами вступу можна ознайомитися за посиланням

Або на нашій Фейсбук сторінці

Увага!!! 3-4 січня 2024 року відбудеться VІ Зимова школа юного хіміка!

Щоб відвідати захід, необхідно записатись  перейшовши за посиланням https://forms.gle/UkfgMhhgb7ZoJFqv8 

Подробиці, особливості та умови проходження цьогорічної школи у відео.

І, нарешті, найважливіше – дякуємо нашим спонсорам, ТОВ "Кусум Фарм" та ТОВ "ВП"ПОЛІСАН", за підтримку та натхнення!

 


Це неймовірно! Кожного разу потрапляючи на школу я спостерігаю магію: коли накопичені знання дбайливо передаються від одного покоління до іншого. Цікаво було дивитися на школу, коли вперше 2019 року маститі викладачі кафедри ділилися із школярами своїм досвідом, намагаючись прищепити їм ту любов, яку вони відчувають до хімії, той безпосередній захват, який пізнав кожен, хто хоч раз побачив, як у нього в руках одна речовина перетворюється на іншу -- відбувається реакція. Тому цьогоріч, дивитися як цими знаннями, цією закоханістю в творення, діляться студенти 3 курсу з школярами: було гордісно, трепетно і щемливо. Дякую цьогорічним студентам-викладачам, та їх наставникам. Ми раді вітати учасників ювілейної школи юного хіміка як сумчан, так і гостей міста на Пслом!
Нехай сьогоднішня розважальна наука стане вашою опорою в майбутньому, і спонукає долучитись до кафедри теоретичної та прикладної хімії в майбутньому! Бо хімія -- то любов!

Більше фото за посиланням...


10-11.01.2023 року відбулася V Зимова школа юного хіміка!

За підтримки ТОВ Кусум Фарм та факультету ТеСЕТ, на базі кафедри теоретичної та прикладної хімії відбулася чергова школа юного хіміка! Цьогоріч ми, нарешті, зібралися офлайн! Реєстрація пройшла через GoogleForm, і було зареєстровано 12 учасників! Заняття проходили відповідно до розкладу заявленого в анонсі. Всі заняття були підготовлені і супроводжувалися студентами, що навчаються на кафедрі за спеціальністю 102 Хімія. Перше заняття «Диво фарби!», яке провели студенти 2 курсу Ольховик Анна та Якименко Дмитро. Вони занурилися разом з учасниками школи в атмосферу художньої майстерні, де власноруч створили фарби! Спільне панно про Перемогу малювали всі учасники своїми фарбами і це було зворушливо і чудово!

Далі учасники школи як справжні винахідники добували і досліджували газ водень! Під керівництвом студентів 1 курсу (Чудеси Кіри, Кочури Єлізавети, Зінчука Антона (гр. І-22/1пх) дійство було яскравим, гучним і дивовижним! Водень був скрізь: в розчинах він змінював забарвлення, в пінах він спалахував, в кульках гучно вибухав, з Натрієм бігав по воді – все це на очах і за участю юних хіміків! Байдужих не залишилося! А потім вікторина, призи і нагородження від кафедри ТПХ і шановних спонсорів.

День другий! Діло дійшло до солодощів! І разом із студентами 3 курсу Радченко Олександрою і Вініченко Анастасією (гр ПХ-01) юні хімікі досліджували склад різного шоколаду: від білого до чорного – різноманітних марок та виробників! Наприкінці заняття було визначені найкращі за характеристиками види шоколаду! І тепер юні хімікі можуть впевнено заявити – їжте чорний шоколад – він найбільш корисний!

На завершення школи юні хімікі прийняли участь в Хімічному квесті. Студентка 3 курсу Муквич Владислава (гр. ПХ-01) спланувала це заняття таким чином, щоб учасники побували у різних лабораторіях кафедри, відгадали велику кількість загадок, викрили злодія-царя і розкрили таємничі ієрогліфи! Це було динамічно, цікаво, драйвово!

Церемонія завершення, підбиття підсумків, визначення переможців і нагородження! Серед учасників не залишилося тих, хто не отримав призів і нагород. Всі юні хімікі отримали сертифікати учасників і незабутні враження! Дякуємо учасникам, спонсорам, а найбільше нашим чудовим, креативним і закоханим в науку Хімію студентам-хімікам! Ви найкращі! Ви найрозумніші! Ви справжні хімікі! Пишаємося вами!

 

Доступ до відео занять Літньої школи

14.07.22 о 10:00 "Задзеркалля", викладач Большаніна С.Б.
14.07.22 о 10:40 "Виробництво фарби, або як перетворити білу футболку на патріотичну?", викладач - студентка кафедри теоретичної та прикладної хімії Ярова Т.
14.07.22 о 11:20 "Виробництво косметичних масок для обличчя. Релакс для шкіри в домашніх умовах", викладач - студентка кафедри теоретичної та прикладної хімії Звоник К. 
15.07.22 о 10:00 "Виробництво мила. Таємниця мильних бульбашок", викладач Яновська Г.О.
15.07.22 о 10:40 "Виробництво парфумів. Як створити власний парфум вдома?", викладач - студентка кафедри прикладної та теоретичної хімії Підопригора К.
15.07.22 о 11:20 "Виробництво гелів для душу та бомбочок для ванни", викладач - студентка кафедри теоретичної та прикладної хімії Кульомза С.

25 липня нагородженням переможців закінчилась чергова школа юного хіміка.

ІІ місце отримує Костя Палун
ІІ місце отримує Макущенко Софія
і, нарешті, І місце отримує Острікова Поліна
Крім того, Переможцем вікторини школи стає Семиліт Анастасія
Всі учасники були чудовими і гарними хіміками, дякуємо всім і кожному окремо!
Чекаємо вас в якості майбутніх студентів нашої кафедри!
О, хімія!
Найкраща із наук -
Ти ворогом і другом можеш бути.
Убити все живе й допомогти,
Красу життя сповна відчути.
Усе залежить від тих рук,
В яких твої досягнення і сила,
Від розуму і мудрості людини.
Бажаємо учасникам і переможцям успіхів на хімічній ниві, щастя, здоров'я, благополуччя і особливо мирного неба над Україною!
 
14-15 липня на базі кафедри ТПХ СумДУ працювала онлайн ІV літня школа юного хіміка 2022. Всьоме ми зібрали всіх небайдужих юних і зацікавлених школярів щоб разом зануритися в чарівний світ хімічних перетворень!
Умови проведення цього разу також не дозволили нам безпосередньо разом з вами творити дивні досліди та захоплюючи відкриття! Але університет живе і працює, навіть за умов воєнного стану! Працюємо ми – викладачі, навчаються і працюють наші студенти – хіміки, які в цьому році стали основними організаторами і викладачами школи Юного хіміка. Саме вони приготували і провели найцікавіші заняття і найпатріотичні досліди. Раділи ми і кожному, хто зареєструвався і підключився до нашого проекту. Всіх зареєстрованих 74 особи! Ще більше натхнення додало нам те, що серед учасників були юні хіміки із різних місць нашої України – тут і наші давні знайомі з Сум, Сумської області, є учасники з Харькова, Київа і Київської області, Дніпра, Івано-Франківська, Рівненської , Чернігівської, Кіровоградської , Тернопільської та Хмельницької областей! Радіємо, що наша школа об’єднала дітей, які цікавляться цією чарівною наукою – хімією, в яку закохані всі хто організовує і проведить цей проект!
Бо хімія – то любов!
 

 

Увага!!! 14-15 липня 2022 року відбудеться ІV Літня школа юного хіміка!

Щоб відвідати захід, необхідно записатись  перейшовши за посиланням https://forms.gle/qkubSMumz7S74BXz6

Подробиці, особливості та умови призоотримання цьогорічної школи у відео

 А вона особлива: у рік війни ми всі дорослішаємо швидше, тому наша гордість -- бакалаври четвертого курсу виступлять у ролі викладачів занять ІV Літня школа юного хіміка.

І, нарешті, найважливіше – дякуємо нашим спонсорам, ТОВ "Кусум Фарм", за надані призи та натхнення!

 Перегляньте також відео-запрошення від зав.кафедри ТПХ, доц., к.тех.н., Большаніної Світлани Борисівни!

  

 

24.06.2021 року пройшов другий день ІІІ Літньої школи юного хіміка на кафедрі теоретичної та прикладної хімії.
Зранку обдарована молодь втілювала низку експериментів з пошуку загадкової речовини на занятті Експериментальне дослідження речовини Х, де разом з Ліцман Юлією Володимирівною учасники школи отримали насолоду від самостійно виконаних експериментів та демонстрацій.

 

На занятті з Большаніною Світланою Борисівною Квест «В хімічній Лабораторії» азарт взяв гору над холодним розумом, і учні об'єднавшись у три команди миттєво перелітали з однієї локації на іншу, високоефетивно та швидко розв'язували поставлені задачі та здійснювали теоретичні розрахунки.

На занятті Хімія кольору у Диченко Тетяни Василівни та Пономарьової Людмили Миколаївни панувала творча атмосфера: тут юні хіміки вивчали історію створення та виготовлення художніх фарб, маючи за основу шедеври світового живопису, особливу втіху учні отримали від самостійного творчого процесу змішування фарб.

Протягом всієї школи діти проходили тести та писали вікторини, виконували завдання та розв'язували задачі, отримуючи певні бали, отож за підсумками найкращі з них отримали чудові подарунки від спонсорів -  ТОВ Кусум Фарм та ТОВ "ПОЛІСАН": 

І месце із сумою балів 33,5 - Ткаченко Олександр, учень 10 кл, школи №26

ІІ місце із сумою балів 30,5 - Семиліт Анастасія, учениця, 6 кл, Сумської гімназії №1.

ІІІ місцеіз сумою балів 26,7 - Щербак Єлизавета, учениця 8 кл, школи №9.

Вітаємо переможців! Бажаємо їм творчого натхнення, успіхів у навчанні та життєвих перемог, і чекаємо всіх на ІV Зимову школу юного хіміка через півроку!

Перший день ІІІ Літньої школи юного хіміка вже промайнув, він увібрав в себе море вражень та захопливих пригод:

Хтось із учнів обрав світ Дивовижних окисно-відновних реакцій і занурився з Яновською Анною Олександрівною у пробірково-розрахункову подорож, таких зосереджених облич і примружених очей ще пошукати:

А хтось зупинився на Кольоровій хімії – світі яскравих фарб разом з представниками компаніїї "ПОЛІСАН", котрі розповіли про історію створення фарб. Учні експериментували зі змішуванням кольорів та хизувалися отриманими знаннями під час вікторини:

 

  

Так завершилась офф-лайн частина школи, і з другої години розпочалась он-лайн: заняття проведене Світланою Борисівною Большаніною Дзеркала – це просто! дозволило дітям доторкнутися до таємниць створення дзеркал та порівняти дослідним чином різні процеси амальгування скла.

Всім хочеться подякувати за участь, та особливо відмітити переможців вікторони, якою завершилася школа юних хіміків, отож:

І місце та мікроскоп  - молодша вікова група ( до 7 кл включно) - Семиліт Анастасія Дмитрівна, середня вікова група(8-9 кл) - Стіба Діана Володимирівна,                      старша вікова група (10-11 кл) - Ткаченко Олександр Миколайович

ІІ місце та квитки в кіно - мвг - Назаренко Михайло Олегович, свг- Бондаренко Марина Сергіївна, ствг - Петрова Ірина Олександрівна та Фортель Анастасія Геннадіївна

ІІІ місце та заохочувальні призи - мвг- Денисенко Тетяна Романівна та Доценко Анна Юріївна.

Форма реєстрації на ІІІ Зимову школу юного хіміка доступна за посиланням: ttps://forms.gle/W1FPKJQsWQeS5EpB8

Відео-анонс:

Відгуки учасників ІІІ Зимової школи юного хіміка:

 

Спробувати себе у якості хіміка можна на Школі юного хіміка , які проводить кафедра ТПХ двічі на рік: Зимову (грудень-січень) та Літню (травень-червень)

Організатором школи виступає кафедра Теоретичної та прикладної хімії СумДУ поряд з незмінним та незамінним патронатом ‑ компанією Кусум Фарм, яка надаючи фінансову допомогу, не забуває надихати переможців школи до нових звершень цінними призами.

Відео зі школи:

 

 більше відео на каналі https://www.youtube.com/playlist?list=PLlR6hjZ5G7baHxrb7Oxx-pnedp447FCs6

Метою роботи школи є:

  • закріплення та поглиблення знань з основних розділів хімії;
  • заповнення прогалин практичних вмінь і навичок з хімії;
  • підготовка до ЗНО з хімії;
  • розвиток наукового потенціалу учнівської молоді;
  • допомога учням у виборі майбутньої професії;
  • популяризація серед учнів шкіл області хімічних спеціальностей.

Програма «І Літньої школи юного хіміка» передбачає:

  • Лабораторний практикум з якісних реакцій неорганічної та органічної хімії, передбачених програмою ЗНО.
  • Лабораторний практикум з хімічних властивостей основних класів неорганічних сполук (оксидів, кислот, основ та солей).
  • Лабораторний практикум з хімічних властивостей основних класів органічних сполук (вуглеводнів, аренів, спиртів, альдегідів, карбонових кислот, етерів, естерів, амінокислот, білків).
  • Опанування методиками розв’язування основних типів хімічних задач передбачених програмою ЗНО.

   

До школи можна потрапити заповнивши Google forms.

 Посилання на яку були розміщені як на сайті кафедри у розділі Новини так і на сторінках ННЦ «All’хімія» в соцмережах, після початку реєстрації була створена група в Viber, куди учасники самі могли додавати нових бажаючих. Крім того, записатися за звичайним телефоном 0542 33-40-71, давши відповіді на питання форми усно.

Серед учасників заходу можна зазначити учнів як сумських шкіл, так і гостей з області. Вчитель може подати заявку на участь групи учнів за попередньою домовленістю з організаторами.

Учасники поділені за групами наступним чином: запис на участь у школі здійснюється за допомогою сервісу Google forms, який дозволяє вибрати будь-які заняття із запропонованих, таким чином кожен учень сам складав собі розклад. Єдине обмеження діє на заняття підготовки до ЗНО, що містили великий обсяг теоретичного матеріалу, на вказані заняття запрошували учнів 10-11 кл.

 

Зимова школа 2020

 

Літня школа 2019

 

Зимова школа 2019

З 10.07.23 по 20.07.23 р. доцентом кафедри теоретичної та прикладної хімії Пшеничним Р.М. пройдене підвищення кваліфікації у рамках проєкту «Erasmus+» в Інституті фізики факультету природничих наук Університету Павла Йозефа Шафарика в м. Кошице (м. Кошице, Словаччина).

Основними завданнями стажування було ознайомлення із зарубіжним досвідом використання сучасного обладнання у наукових дослідженнях та навчальному процесі, новими методами досліджень та навчання, оволодіння новими методами організації науково-інноваційної роботи.


 

Яновська Ганна Олександрівна знаходиться на науковому стажуванні (травень-липень 2023 року) в рамках програми HORIZON 2020, проєкт NANOSURF 777926 в м.Гданськ (Польша).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

НАУКОВА РОБОТА СПІВРОБІТНИКІВ ТА СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ ТЕОРЕТИЧНОЇ ТА ПРИКЛАДНОЇ ХІМІЇ 2021/2022 роки


 В рамках виконання програми EU Horizon-2020 MSCA-RISE, яка виконується в Центрі колективного користування науковим обладнанням Медичного інституту відбулося наукове стажування доцента кафедри Теоретичної та прикладної хімії Яновської Ганни Олександрівни в Silesian University of Technology, Faculty of Chemistry, Gliwice Poland.

 


Доценти кафедри ТПХ Яновська Г.О. та Ліцман Ю.В. взяли участь в DAAD project "Ukraine digital 2022" (University of Duisburg-Essen, Germany; project number DAAD 57651091) по розробці цифрових курсів з органічної хімії, біологічної та біоорганічної хімії (англ) та медичної хімії (англ), що отримав своє продовження і в 2023 році ""Ukraine digital 2023" спільно з колегами універистету Duisburg-Essen, Germany


Сертифікати про участь у закордонних проєктах

Серія вебінарів в рамках проекту «Міжуніверситетська співпраця як інструмент підвищення якості обраних університетів України», що реалізується СумДУ в консорціумі з Чеським університетом природничих наук м. Прага

 


На базі СумДу відбулась участь представника кафедри ТПХ, у складі Biomedical research group з видатним американським вченим світового рівня Юрієм Гогоці.


За результатами проведеного у 2022 році відбору в рамках грантової програми ЄС Горизонт Європа Європейською Комісією було відібрано міжнародний проєкт за участі СумДУ 101086184 - MX-MAP - HORIZON-MSCA-2021-SE-01 «Towards MXenes’ biomedical applications by high-dimensional immune MAPping» («На шляху до біомедичних застосувань MXene за допомогою багатовимірного імунного картування»). Координатором проєкту виступає Університет м. Падуя, Італія. До складу консорціуму входять ЗВО-партнери з Ірландії, Латвії, Німеччини, Сербії, Туреччини та України. Створена робоча група для реалізації проєкту «Towards MXenes’ biomedical applications by high-dimensional immune MAPping», до якої увійшли члени  центру колективного користування науковим обладнанням «Центр біомедичних досліджень» та наша колега,  доцент кафедри теоретичної та прикладної хімії факультету ТеСЕТ, Ганна ЯНОВСЬКА. Вітаємо шановну Ганну Олександрівну та бажаємо натхнення в роботі. Подробиці за посиланням

 


В рамках виконання програми HORIZON-2020 MSCA-RISE, яка виконується в Центрі колективного користування науковим обладнанням Медичного інституту відбулося наукове стажування ст. викладача кафедри Теоретичної та прикладної хімії Яновської Ганни Олександрівни в м. Дембіца (Польща) в компанії Osteoplant Research and Development

У Сумському державному університеті в рамках Днів міжнародної співпраці викладачі та студенти кафедри ТПХ активно приймають участь у заходах: презентаціях, тренінгах та відкритих лекціях з академічної мобільності, кращих практиках виконання грантових проєктів, розробки проєктних ідей, створення крос-культурного середовища. Так старший викладач, к.х.н., Яновська Ганна Олександрівна взяла участь в створенні проекту "Екокампус".


В рамках виконання програми HORIZON-2020 MSCA-RISE, яка здійснюється в Центрі колективного користування науковим обладнанням Медичного інституту з 13.01.2020 по 27.01.2020 відбулося наукове стажування ст. викладача кафедри теоретичної та прикладної хімії Яновської Ганни Олександрівни. Проведені дослідження в галузі отримання новітніх матеріалів із заданими властивостями для застосування в стоматології в компанії NanoPrime (м. Дембіца, Польща).

 

Дочірні категорії

При використанні матеріалів з сайту кафедри теоретичної та прикладної хімії  посилання на ресурс обов'язкове.

Всі права захищені.